tisdag 8 januari 2013

NU KÖR VI IGEN!


Nästan exakt 2 år sedan jag tog min blogg paus!

Vad som fick pausen att infalla då var missfall avbruten efterlängtad flytt mm, Nu 2 år senare en lägenhets mellan landning mycket huvudvärk en dotter rikare så har vi landat för att förgått stanna i vårt dröm hus med trädgård , verkstad, garage, lanthandel & pool!! Vi håller på att renoverar tillbaka huset från en om man nu får kalla 80 talets renovering renovering? Till det underbara huset det var då det byggdes 1891! Älskar och trivs så himla mycket i detta hus! Så nu är det bara att ni gluttar in här så ska jag försöka uppdatera så ofta jag kan mellan renovering städning bajsblöjor mm 
KRAMIZ!

4 kommentarer:

  1. KulFrida!
    Ser framemot att se mer av ert drömhus!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Äntligen lite inspiration!

    SvaraRadera
  3. Tror jag kommer ihåg din blogg...bodde du inte i Skärblacka då...kul att du hörde av dig igen...vilket hus...spännande, kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo viola jag bodde i Skärblacka:-) Nu mer finns jag i berslagen!

      Radera