torsdag 9 december 2010

Saknar

God morgon! 
De senaste veckorna har jag saknat mina nära vänner MYCKET när jag är ensam och Jensa jobbar.! Vi ses väldigt sällan och jag antar att det är så det blir när man blir "vuxen"..." några av mina nära bor i Stockholm och mina närmaste bor i Göteborg, Sen har vi ett gäng i Norrköping men det blir aldrig att man träffas i alla fall...Vist är det väl mitt fel delvis för jag borde bjuda hem er alla ! Men så vet man att någon inte kan och då blir det inget...Tänk förr då kunde det bli så där spontant att man bara tog en middag mitt i veckan och det  passade mig så mycket bättre än att planera långt i förväg...Vill ju att sitta här framför brasan och "pladdra" och dricka vin och äta gott. Fyller ju snart 30 (fan!) så det får väl bli då man träffas...
TILL ALLA MINA BRUDAR SAKNAR VÅRA VINKVÄLLAR OCH VARDAGS PRAT:) 
Även fast vi inte träffas ofta utan mer sällan så tänker jag på er! KRAMIZ till er!




 Här vill jag sitta med tänd brasa och mysa med er!!




1 kommentar:

  1. Jaa det är ju så viktigt att inte glömma sina vänner men svårt att få ihop det förstår jag när det är långa avstånd också för er! Visst är det gott att mysa vid brasan.../Gunilla

    SvaraRadera