torsdag 30 december 2010

År 2010

 Jaha 1 år har gått! Har hänt rätt mycket om jag tänker efter....

 Vi gick från detta kök

 Till detta

 Jag fick min efterlängtade valp kull efter min älsklings Diva, Väldigt jobbig dock med akut kejsarsnitt eftersom 2 valpar satt fast i magen efter 3 vakna dygn sen vart det att hand mata 7 valpar för mjölken försvann, efter det mjölkstockning och efter det juverinflammation!!!! SEN släppte det och de sista 4 veckorna blev lugna, om man nu kan säga det med 6 valp tjejer och 1 pojke :))

Under detta valp drama så gick min allra bästa Tomas bort!
Kan fortfarande inte förstå att han inte finns!!SAKNAR honom så otroligt mycket :(


Sen kom sommaren med sin VÄRMEBÖLJA inte många knop gjordes då :)
 Semester blev det på kolmården Mios absoluta favorit ställe!!!


Sen kom hösten som nog vart bland de vackraste höstar jag kan komma i håg med strålande sol och bländande färger!

Till sist har vi ju då denna VINTER som man inte trodde att man skulle få se:)

SÅ GOTT NYTT ÅR FRÅN MIG TILL ER!! KÄRLEK!
TA HAND OM VARANDRA!

2 kommentarer: