torsdag 4 april 2013

Vad som helst för att få krama dig igen!!!

❤❤❤❤❤saknar dig Diva!!!









2 kommentarer:

  1. Oooh, Frida, jag känner med dig av hela mitt hjärta!!! Vet precis hur du har det....jag fick göra samma sak med min underbara älskade lille Hampus, 14 år. Igår var det exakt en månad sedan:( och jag gråter fortfarande med jämna mellanrum, han var inte en vanlig vovve, han var mattes bästa!!! Så jag vet och förstår hur du känner det. Vi som älskar djur har ett särskilt förhållande till de små liven....livet går vidare men man saknar ändå....
    Hjärtekram till dig från mig/ Carina

    SvaraRadera
  2. Gick in här och hälsar på hos dig igen.....jag blev nämligen lite längtanssjuk efter mitt lilla fjun, och kom på att se om du skrivit något nytt.....men det hade du inte och det gjorde ingenting för då fick jag titta på dina ljuvligt härliga bilder på Diva. Jag hör min lille älskling fortfarande, konstigt det där.
    Ha en skön helg trots att det regnar ute.
    Kram

    SvaraRadera