söndag 10 oktober 2010

Höstlövs buketter

God morgon!
I går när solen sken och himlen var blå var jag ute med hundarna, jag kunde inte sluta plocka löv! var tvungen att ta med mig alla röda gula orangea löv med mig hem :) Så det vart en liten fixa höst make over i mitt hem:)  



 Massor av äpplen som är från mitt träd.

 En liten Mio i en avslappnad ställning i fåtöljen :))



 Måste säga att jag stortrivs i den nyrenoverade matsal/kök/vardagsrummet!


 Lönnlöv, gran, kastanjelöv, nypon, björklöv och en liten kvist av pionblad :)

KRAMIZ!

3 kommentarer:

  1. Jätte fint darling.pöss.....lizette

    SvaraRadera
  2. Mmm så fint du har gjort det. Ger härlig höstkänsla direkt :)

    SvaraRadera
  3. Vad fint det är! Vad blev det för spis till slut, el eller gas?
    Jag saknar svenska hösten, det enda hösttecknet härnere är regn;)
    Kram till er alla!

    SvaraRadera